joi, 27 octombrie 2011

Ce conteaza daca ....

Hey ! Ma gandeam azi la o vorba pe care o spuneam acum multa vreme : " Ce conteaza daca nu sunt perfecta??" Pana la urma chiar , acum tot asta gandesc .... Ce conteaza daca gresesc , daca pierd notiunea timpului , ce conteaza ca nu sunt pe gustul tau ? Toata lumea vrea sa copieze , pentru ca dupa parerea lor este mult mai usor sa furi decat sa gandesti....Da , daca ma intrebati acesta se numeste furt . Cunoscdestui oameni asa     si de fiecare daca ma intreb : " Ce draga ? Ei nu pot sa gandeasca cum sa se imbrace , cum sa gandeasca , cum sa scrie sau cum sa se exprime . Sincer nu suportt genul asta de oameni nu-i suport . Ei zic "si ce conteaza daca te-am copiat ??" . Mereucand eu merg la cumparaturi am grija sa nu-mi iauceva deaceeasi culoare cu pritna mea , un creion la fel pentruca stiuca sevasupara , ideea e ca acesti oamni au nevoie de o lectie in viata , iar Dumnezeu le-o va oferi cu siguranta pentruca fiecare prieste " o palma peste maini" odata si-odata .Inatati sa fiti luptatori ... adica : Atunci cand cinev  va copiaza spune-i ,:  "auzi da tu de ce nu stii sa fii original ???" .... HAVE ORIGINAL FRIENDS !!! :-*

2 comentarii:

  1. eu foarte rar am facut asta, dar de multe ori cand imi place o haina a cuiva incerc macar sa o iau pe alta culoare.. :* auper articolul oricum :*

    RăspundețiȘtergere
  2. cine te iubeste,te accepta asa cum esti ;)

    RăspundețiȘtergere